JobRouter- cyfryzacja procesów biznesowych

Przekształć swoje procesy biznesowe w cyfrowe i przygotuj swoją firmę na pracę niezależnie od panujących warunków. Zajmujemy się zarówno kompleksowym wdrażaniem platformy JobRouter jak i pojedynczych procesów.
Gotowe procesySkontaktuj się
JobRouter- cyfryzacja procesów biznesowych
JobRouter® jest potężną i elastyczną platformą, która pomaga przedsiębiorstwom w digitalizacji i automatyzacji wszelkich procesów biznesowych i administracyjnych wewnątrz Twojej organizacji.

Jako autoryzowany partner pomożemy wdrożyć Ci rozwiązania i procesy biznesowe oparte na platformie JobRouter®.

Połącz swoje procesy, dane i dokumenty w całym przedsiębiorstwie za pomocą szybkich do stworzenia i dostosowania do Twoich potrzeb przepływów pracy. Wykorzystaj prawdziwy potencjał Twojej firmy dzięki cyfrowej platformie automatyzacji procesów JobRouter®.

Dlaczego JobRouter?

Wszystkie procesy w jednym miejscu

Dzięki wdrożeniu systemu JobRouter możliwa jest efektywna praca na zadaniach, które tworzą procesy w przedsiębiorstwie.
Każdy pracownik firmy ma jedno miejsce, w którym zebrane są wszystkie zadania zlecone do niego oraz te, które zlecił innym. System przypomina skrzynkę mailową, dzięki czemu jest prosty dla użytkownika i próg wejścia jest bardo niski.

JobRouter wszystkie procesy biznesowe w jednym miejscu
JobRouter digitalizacja procesów

Digitalizacja procesów i reguł biznesowych

Przekształć wszelkie ręczne procedury odbywające się na papierze w zautomatyzowane, spójne, przejrzyste i wydajne przetwarzanie wniosków, formularzy, raportów serwisowych, faktur, wniosków i każdej innej „papierowej” sprawy.

Cyfrowe zarządzanie procesami przyśpieszy przetwarzanie dużej ilości „spraw” w ciągu dnia i ułatwi komunikację między oddzielnymi jednostkami w firmie.

Elastyczna platforma, którą
w 100% dostosujesz do swoich potrzeb

Każda firma działa w swój unikalny sposób. Nie zmieniaj swojej organizacji pracy, żeby dostosować się do istniejącego oprogramowania, ale szybko dostosuj oprogramowanie do Twojej firmy. Możesz łatwo zintegrować się z już istniejącym w Twojej firmie oprogramowaniem.

JobRouter elastyczne procesy
Szybki zwrot z inwestycji JobRouter

Szybki zwrot z inwestycji

W przeciwieństwie do innych produktów o wysokich kosztach licencyjnych i operacyjnych lub dedykowanego oprogramowania, JobRouter może być wdrożony szybko, skalowalnie i ekonomicznie na Twojej infrastrukturze lub w chmurze obliczeniowej.

Uzyskaj zwinność biznesową dzięki elastycznym procesom

Łatwe dostosowywanie procesów do zmieniającego się otoczenia biznesowego:

  • Szybkie zmiany istniejących procesów
  • Nowe procesy mogą być szybko wdrażane w celu wykorzystania nadarzających się możliwości.
  • Procesy mogą być oceniane i ulepszane w ramach codziennych operacji
  • Inteligentne formularz i dynamiczna kontrola przepływu dostosowuje się do rzeczywistych potrzeb biznesowych
JobRouter elastyczne procesy biznesowe
JobRouter demo

Wypróbuj kompletnie za darmo jak może JobRouter pomóc Twojej firmie.

Wypróbuj wersję demo

JobRouter przykłady zastosowań

JobRouter z powodzeniem działa w każdej przestrzeni biznesowej.

  • Elektroniczny obieg dokumentów
  • Procesy zaliczek, urlopów
  • Automatyczne fakturowanie i windykacja
  • Zarządzanie serwisem i gwarancjami
  • Realizacja procesów zakupowych
  • Rekrutacji pracowników i zarządzanie kadrami
  • Relacje z klientami CRM
  • Zarządzanie produkcją
  • Zarządzenie budżetem i projektami
JobRouter przykłady zastosowania

Chcesz wiedzieć więcej?

Skontaktuj się

Historia sukcesu

Zobacz jakie korzyści odniósł jeden z naszych klientów po wdrożeniu oprogramowania JobRouter

Proces wdrożenia

JobRouter analiza przedwdrożeniowa

Analiza

Analizujemy Twoje potrzeby i mapujemy pierwsze procesy. Dostarczamy Ci pełną dokumentację razem z wyceną przed rozpoczęciem prac.

JobRouter iteracyjne dostarczanie procesów

Ciągłe dostarczanie

Po akceptacji analizy, działamy iteracyjnie, dostarczamy Ci wyniki naszych prac tak często jak to możliwe, dzięki temu dostajesz to co oczekiwałeś.

JobRouter wsparcie powdrożeniowe

Wsparcie powdrożeniowe

Po zakończeniu projektu nie zostawiamy Ciebie samego. Pomagamy dalej rozwijać Twój biznes i dostosowujemy oprogramowanie do Twojej firmy.

Masz pytania związane z JobRouter?

Wysyłając formularz akceptujesz naszą Politykę Prywatności.

Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.

Klienci i partnerzy

partner i2m RICOH
partner i2m Easy Robots

Gotowe procesy JobRouter

Posiadamy w swojej ofercie gotowe procesy JobRouter. Dzięki temu w ciągu kilku dni jesteśmy w stanie zaadaptować i wdrożyć nowe procesy w Twojej firmie. Wybrane gotowe procesy poniżej:

  • Procesy HR
  • Proces delegacji i zaliczek
  • Proces obiegu dokumentów i faktur
  • Proces windykacji
  • Proces zgłoszeń i zamówień
  • Proces zarządzania projektami
  • Proces CRM
  • Proces zgłoszeń serwisowych
  • Proces zarządzania środkami trwałymi
Gotowe procesy JobRouter

Nie ma na liście procesu, którego szukasz?

Zapytaj czy mamy ten proces

Doskonałe rekomendacje

Firma i2m w sposób wzorowy zmapowała nasze procesy biznesowe i odwzorowała je w platformie JobRouter. Dzięki temu zoptymalizowaliśmy koszty i podnieśliśmy efektywność pracy całej naszej firmy.

Piotr Andrzejewski

Prezes BKF Myjnie Bezdotykowe

Stworzona na nasze zlecenie aplikacja płatnicza spełnia nasze oczekiwania. Realizacja projektu z i2m odbywała się w sposób profesjonalny. Z czystym sumieniem polecamy współpracę z i2m.

Fredrik Prans

Washstop, Członek zarządu

No items found.
No items found.
No items found.
No items found.

System workflow

System workflow stanowi w ostatnim czasie niezwykle pożądane rozwiązanie w świecie biznesowym.

Systemy workflow są prawdziwą rewolucją, której celem jest transformacja cyfrowa firmy. Dzięki system workflow redukujesz takie koszty jak cyfryzacja procesów biznesowych. Wdrażanie oprogramowanie nowych procesów jest o wiele szybsze.

Zarządzanie procesami biznesowymi

Każda firma, która chce się rozwijać musi wiedzieć co to jest zarządzenie procesami biznesowymi. Zarządzanie procesami biznesowymi (ang. business process management, BPM) jest podejściem do zarządzania koncentrującym się na optymalizacji przebiegu procesów biznesowych w organizacjach.

Do głównych funkcjonalności jakie posiada system BPM należy zaliczyć:
1. Odpowiednie kierowanie przepływem procesów i informacji oraz nadzór nad poszczególnymi działaniami,
2. Mapowanie oraz wizualizacja  procesów biznesowych.
3. odzwierciedlenie przebiegu procesów w elektronicznych formularzach zapisu i kontroli danych,
4. Budowa i wdrażanie elektronicznego obiegu dokumentów oraz uspójnienie przebiegu procesów.
5. Projektowanie i nadzorowanie procesów biznesowych za pomocą systemów workflow,
6. Kontrola poszczególnych etapów realizacji procesów biznesowych.

Cyfryzacja firmy

Cyfryzacja firmy jest kluczowym elementem firmy, które chce się rozwijać. Cyfryzacja procesów biznesowych daje możliwość znalezienia oszczędności tam, gdzie tylko jest to możliwe. Cyfryzacja firmy i systemy workflow są również dobrym rozwiązaniem, dzięki którym możliwa jest optymalizacja procesów biznesowych w firmie.

Automatyzacja procesów

Automatyzacja procesów w firmie jest kluczowym elementem naszego rozwiązania. Cyfryzacja i automatyzacja procesów biznesowych obejmuje wszystkie aspekty działania firmy. Automatyzacja procesów w firmie potencjalnie pozwalaj zwiększyć wydajność całej organizacji oraz wygenerować oszczędności. Dzięki automatyzacji procesów biznesowych możesz przenieść swoją firmę na kolejny poziom.

Digitalizacja firmy

Digitalizacja firmy jest kluczowym aspektem jeżeli firma ma odnieść sukces. Równie dobrym rozwiązaniem, dzięki którym możliwa jest digitalizacja procesów biznesowychsystemy workflow.

System obiegu dokumentów

Elektroniczny obieg dokumentów jest potocznym określeniem na dobrze znany system obiegu dokumentów. Głównym celem jaki ma spełnić system obiegu dokumentów zarządzania obiegiem zadań oraz dokumentów działającego w oparciu o mechanizmy typu workflow.