Blog

Obieg dokumentów w JobRouter

Chyba nikogo nie trzeba przekonywać, że tradycyjny obieg dokumentów - czyli trzymanie ich tylko w wersji papierowej - jest już nieaktualny. W ciągu ostatniej dekady digitalizacja dokumentacji została wprowadzona w prawie wszystkich firmach iz każdym rokiem coraz częściej zastępuje tradycyjne metody zarządzania dokumentami. To dużo skuteczniejsze rozwiązanie. Przynajmniej w teorii. Jeśli obieg dokumentów w firmie nie jest zorganizowany prawidłowo, same wersje elektroniczne nie usprawnią zarządzania nimi. Konieczne jest wypracowanie procedur, aw przypadku większych firm korzystanie ze specjalistycznych narzędzi.

Zarządzanie profilami w aplikacji JobRouter

Rozwój firmy jest nierozerwalnie związany ze skutecznością podejmowanych przez nią działań. Jest to tym bardziej istotne w trudnych warunkach gospodarczych i rynkowych. Samo stawianie sobie ambitnych celów biznesowych i projektowych jednak nie wystarczy. Współpraca z klientami, partnerami oraz na strukturą usług, to jeden aspekt. Drugi skupia się na tym, co na pierwszy rzut oka niewidoczne - procesach wewnętrznych. To w zasadzie one stanowią trzon organizacji, który wraz z jej rozwojem odpowiada za jej systematyczny rozwój i kolejne sukcesy. Oprócz ich świadomego budowania, jest ciągła optymalizacja. Problemy związane z pandemią pokazały, jak istotna jest digitalizacja tych elementów, pozwalająca na większą elastyczność i skuteczność w działaniu. Jednym z aspektów cyfryzacji procesów jest m.in. zarządzanie profilami. Zobaczmy jak radzi sobie z tym aplikacja Jobrouter i co daje jej użytkownikom.

Transformaja cyfrowa- jak ją przeprowadzić

Transformacja cyfrowa to proces wykorzystywania technologii cyfrowych do tworzenia nowych lub modyfikacji istniejących procesów biznesowych, kultury organizacji i doświadczeń klientów w celu sprostania zmieniającym się wymaganiom biznesowym i rynkowym. Ta przedefiniowanie biznesu w XXi wieku jest nazywane transformacją cyfrową.

Dlaczego cyfryzacja jest szczególnie ważna w czasie kryzysu

Mamy nadzieję, że jesteście dobrze wyposażeni cyfrowo. Jeśli nie: najlepiej zacząć od dzisiaj.

Aplikacja do płatności na myjniach samochodowych BE LOYAL

BE LOYAL to stworzona dla właścicieli myjni platforma rozliczeniowa, dostępna z aplikacji na telefon lub przez stronę www.